بهترین روش برای خودکشی

8 10 2007

یه استاد فارماکولوژی(داروشناسی) داشتیم که همیشه می گفت :من حدود 65 راه آسان برای خودکشی بلدم! شما با تزریق فلان دارو (اسمش رو به دلایل امنیتی نمی نویسم!)  بدون کم ترین دردی می تونید از شر زندگی خلاص شید! گاهی اوقات بدجور وسوسه  می شدم که بگم دکتر گیوتن هم هنگام ساخت گیوتین حاضر بود قسم بخوره که محکومین چیزی حس نمی کنن مگر احساس خنکی بر گردن(! )اما خوب از ترس افتادن دم نمی زدم!

هر چند این استاد محترم  جز 2-3 تایی از روش ها رو برامون توضیح نداد اما همین دو سه روشی هم که گفت باعث وحشت من شد! همیشه با خودم می گم اگه یکی از اون دانشجویی هایی که سر کلاس بودن یه روزی روزگاری به فکر خودکشی بیفتن و بخوان از این روش ها استفاده کنن ،اون وقت چی می شه؟! یا یکیشون بره و پیش دوستی،آشنایی در این مورد صحبت کنه و طرف دست بر قضا افکار خودکشی داشته باشه مسئولیت این اقدام به مرگ بر عهده چه کسیه؟! با توجه به این که این روش ها هم ظرف چند دقیقه عمل می کنند و فرد قبل رساندن به بیمارستان تمام می کند.

حالا که خاطراتم رو مرور می کنم واسه اون استادمون تأسف می خورم،امیدوارم حرف هایی که می زنه کسی رو گمراه نکنه! هر چند که امثال این افراد در جامعه ما زیاد هست،همه ی ما در مقابل کلماتی که می گیم یا می نویسیم مسئولیم،حتی اگه جنبه های مذهبی اون رو نادیده بگیریم باز از نظر اخلاقی مسئولیم!

کارها

Information

25 responses

8 10 2007
مجازاتگر

برترين روش خودكشي مربوط به چين يا ژاپن است، بدين صورت كه با سوزن سرشان در يك لحظه ضربه‌اي به فسه سينه مي‌زنند و در اثر آن كمي از سوزن به قلب مي‌رسد و …..
استادتان خيلي باحال بوده شايد هم مشكل رواني يا عصبي داشته :D

8 10 2007
maryamss

احتمالا استادتون باید خودشو اول به یه روان پزشک نشون می داده.

8 10 2007
کمال

نمی دونم چرا ولی من تا حدودی با اون روش استاد موافقم شاید تفاوت در نحوه ی اطلاع رسانی باشه. به نظر من اون استاد باید اطلاعاتش رو به شما بگه ، مثلا بگه اگر استامینوفن بخورید( فرض محال) به فلان طریق می میرید اما شاید اینکه اون دارو رو به عنوان داروی خودکشی معرفی کنه کمی ساده انگارانه است، شاید فکر می کرده هیچ کس دنبال خودوکشی نیست، شایدم می خواسته همه خودکشی کنن بشه سلطان زمین ( مثل اون فیلم ها که یک نفر می خواد همه ی زمین رو نابود می کنه تا بشه سلطان بلا منازع زمینی که نیست!)

8 10 2007
محمد

من با استادتون موافقم! شما باید بدونی که چه دارو‌هایی چه خطراتی داره!حتی کسی هم که قصد خودکشی داشته باشه اگر این راه‌های ساده را هم بلد نباشه باز هم به مقصود خودش می‌رسه!
اما در کل به نظر من بهترین راه خودکشی اینه که طرف یه فشنگ چارپاره بگذاره تو شاتگان 12 و لوله را تو دهنش بگذاره و شلیک کنه، مطمئنن هیچ دردی حس نمی‌کنه، چون در کسری از ثانیه، مغزش که وظیفه احساس درد را داره دیگر وجود خارجی نخواهد داشت!
منظور من زهری است که ممکن است در کلمات وجود داشته باشد! طرز بیان استاد و نحوه ی اموزش او غلط بوده نه محتوای آموزشی!

8 10 2007
حميدگيوی

بهترين روش برای خودکشی سيگاره.
آروم ميکشه. بدون درد. تازه لذت هم ميبری.

8 10 2007
Sara Raha

بنظرم آمد که شما ایرادتون برای این بود که احتمالا آن روشهای ایشان هم چندان بدون دردسر آدم را نمی کشد و خوب بود که توضیح می دادید که حتی همان روشهای بی درد هم چگونه روی بدن عمل می کنند و می کشند. من ایرادی در گفتن راههای به مرگ رسیدن نمی دانم. نکته در اینست که هیچکس نمی داند که همان کسری از ثانیه که محمد در بالا گفته چقدر برای اویی که آن کسر ثانیه را تحمل می کند طولانی است که زمان یک امر نسبی است و قائم به ذات خویش نیست. نکته در اینست که حتی داروهایی هم که آدمی را ظاهرا در خواب می کشند راحت نمی کشند. دوست من, شما که پزشک هستید بجای ایراد از آن استاد بنویسید که اندام بدن چه جور طراحی شده که تا آنجا که می تواند با مرگ مبارزه کند و برای همین هم هست که خودکشی با هیچ روشی آسان نیست و آن کسر ثانیه ها عمری می توانند باشند.

8 10 2007
علیرضا

البته شاید کمی هم استاد مقصر باشه ولی اینکه حماقت دیگران را به دوش عده ای دیگر بندازیم ، لااقل در این یک مورد اشتباهه . چرا که استاد داشته روش ها رو توضیح می داده . تبلیغی روش نمی کرده

8 10 2007
lahze

من هم به همين دليل خيلي وقتها دچار خودسانسوري هستم . بايد كنار آمد يا پذيرفت

8 10 2007
شیخ الشیوخ

البته از لحاظ اخلاقی شما الان مسئولین
چرا که فکر کنید کسی که توی اینترنت سرچ کرده برای به دست آوردن بهترین را ه ها الان دست خالی بر می گرده
پس روش ها را هم بزارید تا جویندگان یابنده باشند
تازه ثواب هم داره!!

8 10 2007
سماع

سلام
-من اشک ابرم
روی گونه ی زمین افتاده ام
با سر انگشت تردت مرا پاک کن…

9 10 2007
soboone

به نظر من که هم حق با شما و هم با استاد هست بستگی داره از کدوم زاویه بهش نگاه کنی! :)
الان شارژ شارژم بعد یه سوالی اگه آدم نتونه یه سری سوالاتی رو جواب بده و از هرکس هم میپرسه بلد نباشه باید چیکار کنه؟
فقثط یه راه داره که خودش امتحان کنه پس کسایی که خودکشی میکنن ترسو نیستن نه تنها ترسو نیستن بلکه خیلی شجاعن البته لبعضی هاشون مثلاً اونهعایی که واسه نامزد و از اینجور چیزا خودکشی میکنن کم دارن
حالا مثلاً فکر بکن یکی مثل من که بیشتر کتابهای دینی رو سعی کرده بخونه از دینهای مختلف باز جئابش رو نگرفته از هرکسی که دم دستش بوده سوال کرده باز به جوابش نرسیده پس باید امتحان بکنه !
حالا باید چیکار بکنم اگه گفتی ؟!:)

9 10 2007
sepanta

بخ نظر من هم انسان در مقابل صحبتهاشمسئولیت داره.اما این بدین معنی نیست که هر حرفی رو نباید زد بلکه به این معنیست که هر حرفی رو هرجایی نبتید زد.
گوینده وظیفه داره به میزان درک و ظرفیت شنونده صحبت کنه.
احتمالا استادتون شما رو خیلی باجنبه دیده. برو حااااااال کون

10 10 2007
می‌خواهم خودکشی کنم « آجرپاره

[...] توصیه آمیر کمی زردش کردم! چند روز پیش دکتر کوچه‌باغ در یادداشتی نوشته بود که استاد داروسازیشون چندتا روش تضمینی [...]

10 10 2007
hiva

آره نگید این چیز ها رو ، الان همه مشکلات دارن ، مگه خودکشی آدامسه

یا فیلم هندیه ! طرف تالاپ خودشو بکشه !

29 10 2007
elaheh

man mikham khod koshi konam
vali na be pochi residam
na az donya sir shodam
man faghat mikham in karo be khatere oedaram bokonam
ta shayad ……………………………

dar in sorat mamanam ham mitoone khili rahat pedara ro tark kone
delam vase mamanam kababe. daram atish migiram

khodaya!!!!!!!!!!!1111
عجب؟ ! من مجبورم به خاطر سوگندی که خورده ام اپی تونو به اطلاع دکتر مزیدی برسونم تا برای مداخلات درمانی وارد عمل شوند!!!

29 10 2007
elaheh

faghat moteasefane nemidoonam sianoor ro az koja bekharam :(

5 11 2007
kamelia

shayad bad nabashe age esme un daru ro begi,injuri kesi ke bekhad in karo kone hadeaghal bi dard mimire
man 5shanbeye gozashte ye dokhtare 15 sala ri didam ke az tabagheye 10 khodesho endakht payin va ta emruz hamash be fekresham yade ghiyafash va yade dardi ke mikeshid miyoftamo jigaram kabab mishe..
ماکه خدایی نخواسته نمی خوایم کسی رو ترغیب به خودکشی کنیم! از نظر من هر روشی برای خودکشی به کار برده بشه دردناکه!

3 12 2007
nina

من با جستجوی راه های خودکشی توی گوگل به بلاگ شما رسیدم
اگر اسم اون دارو رو بگین واقعا ازتون ممنون میشم
توی این 24 سال 1000 دفعه بهش فکر کردم ولی می خوام با یه روش بی دردسر این کارو انجام بدم
لطفا کمکم کنین
باور بفرمائید اگه می دونستم که این دارو مرگ بدون درد می ده حتماً اسمش رو می گفتم! اما من تا حالا امتحانش نکردم، بنابراین نمی تونم بگم برای خودکشی بدرد بخوره یا نه؟!

6 12 2007
«محمد»

خدایا! چقدر ملت خیال خودکشی دارن؟! از وقتی که من هم در رابطه با روش‌های خودکشی نوشتم، هر روز بازدیکننده با گوگل کردن مشتقات خودکشی دارم! البته روش‌های پیشنهادی من آنقدر خون داشتند که فکر کنم خیال خودکشی را از ذهن طرف پاک می‌کردند.
در ضمن با این استقبالی که از خود کشی می‌شه اگر می‌شد و یه بنگاه خودکشی می‌زدم کلی نونم تو روغن بود! «خودکشی بدون درد و خونریزی» البته به همون روشی که تو 20 کامنت بالاتر گفتم طرف را می‌گشتم و اونهم که مرده بود، پس نمی‌فهمید که خونریزی هم داره!
به به آقا داداش! از این ورا؟
فکر می کنم یکی از دلایل افزایش اندیشه های خودکشی تو ایران احمدی نژاد باشه! می خوام در این مورد یه تحقیق علمی هم بکنم!!

24 01 2008
وحيد

خواااهش مي كنم يه راه خودكشي بگيد من يه معلول شديدم خسته شدم مي خواستم ببينم با هشيش ميشه خودكشي كرد چون من با بدبختي يكم
هشيش فقط ميتونم تهيه كنم به وبلاگم بريدو راهنماييم كنيد چقدر مي گيريد منو از خونوادم بدوزديد و يه جا رهام كنيد يا بكشيدم
وحید جان، من از این رفتار استادم انتقاد کرده ام نه این که خودم پیرو این نوع طرز تفکر باشم، ممکنه شما معلولیت جسمی را دلیلی برای خودکشی بدانید ولی من با خودکشی در هر شرایطی مخالفم، در مورد حشیشی هم که گفتین فکر نمی کنم روش مناسبی باشه، با این روش مشکلاتتون بیشتر می شه بهتره دیدگاهتون رو به زندگی عوض کنین، این جور بهتره،با آرزوی موفقیت برای شما

10 02 2008
ezati

esmesho man baratun migam chon sare kelas budamo

…….
5cc??? iv/dar arze 5minute miri pishe jadet hazrate adam
می بخشید دوست عزیز اما به دلیل بدآموزی که داره و موثر نبودن اون مجبور شدم جاشو علامت سوال بذارم.

12 02 2008
مینا

چرا همش دم از بد آموزی می زنید پس یکی مثل من که….. باید چه کار کنه؟؟ روانشناس کتابهای مختلف دعا مدیتیشن صبر و… همه رو امتحان کردم واقعا دیگه راهی ندارم با این تقدیر نمی تونم کنار بیام .وقتی هر روز تکرار میشه من دوست دارم بمیرم

//

17 04 2008
fahimeh

اگه یه خورده به اخرت فکر می کردین که کسانی که خودکشی می کنن نه دنیا رو دارن نه اخرتو نه شما و نه هیچ کس دیگه ای به خودکشی حتی فکر هم نمی کرد چی برسه که بخوای عملیش هم بکنی.
چشم به آخرت هم فکر می کنم :)

2 05 2008
احسان

به اون اسستادتون بگین یه راه درست برای خود کشی معرفی کنه چون من برلی اینکه 1 راه حل برای خود کشی به سایت شما امدم و شوخی هم ندارم چون تاحالا 4 بار خود کشی ناموفق داشتم.
مطمئن باش صدبار ديگه هم كفاف نمي ده اگه واقعاً نخواي بميري ;)

13 05 2008
فرشيد

تورابه خدا اسم داروها رابگو .من خيلي وقته به خودكشي بدون درد فكر مي كنم.
گفتم كه بدرد نمي خورن، مرگ راحت نمي دن!




دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

