سیگار و فواید آن!

26 02 2008

همیشه فکر می کردم تنها چیزی که تو این دنیا فایده ای نداره سیگاره،اما خوب با خوندن این مقااله متوجه شدم که یه فایده هایی هم داره !!
شرمنده حوصله ترجمه شو نداشتم اما خوب در مورد اثرات محافظتی سیگار در برابر پارکینسونه، ظاهراً میزان کاهش نورون های دوپامینرژیک در افراد سیگاری کمتر از افراد غیرسیگاری مشابه گزارش شده که این ممکنه به دلیل اثرات محافظتی سیگار از نورون های تولید کننده دوپامین باشه، خوب کل ماجرا همین بود که گفتم، اما راست و دروغش هم ان شاءالله با مطالعات بعدی مشخص می شه!

کارها

Information

20 responses

26 02 2008
«محمد»

یعنی می‌گی بریم تو کارش؟
مگه تو کارش نیستی؟!

26 02 2008
«محمد»

در ضمن می‌گن دانشجوهای پزشکی صدی به نود سیگاری هستند. نمی‌خوای بگی که خودت نمی‌کشی؟! 😉
این آمار رو از کجا آوردین؟ خیلی جالبه !!!

26 02 2008
محسن

1)مگه سيگار ضرر هم داره؟
2)حالا اگه مخالفين سيگار ثابت نكردند كه پاركينسون مفيده.

27 02 2008
کمال

این محققین هم ملت رو سر کار گذاشتن
بیچاره محققین از بس این ملت گفتن سیگار خوبه اونام تغییر موضع دادن!

27 02 2008
ataee

هاااااااااااااان

27 02 2008
maryamss

يه انگيزه براي اينكه سيگاري شم.حيف كه بوش حالمو بد مي كنه
کاش مشکل فقط این بوی لعنتیش بود !!

27 02 2008
کاوه گیــــــلانی (لابدان)

کار این محققین هم شده مثل … لابد فردا صبح می گن آب ضرر داره!
اونو دیگه نمی شه کاریش کرد 🙂

27 02 2008
شبستان

من که نمیکشم. ولی فکر میکنم پرستیژ پیپ باحاله!

27 02 2008
gajamoo

تا حالا که لب به سیگار نزدیم،لااقل یه تحقیق دیگر هم می کردید حالا که بعد از سالها زندگی ناسالم » چون امروز فرمودید که سیگارمفیده » می خوام سالم زندگی کنم،سیگار با چه مارکی خوبه؟!
موفق تر از همیشه باشی

27 02 2008
Ali Shams

ببين رفيق اين شركت‌هاي سيگار ساز خيلي پول مي‌دن كه از اين تحقيقات بشه. خيلي گوش نده به حرفشون من با يكيشون كار كردم. موجودات كثيفي هستند.

27 02 2008
Ali Shams

مقاله رو خوندم. من البته رشته‌ام مهندسي و مديريته ولي يه جورايي طرف مال دارقوزآباد كتول بود (تنسي) ضمناً Citation هم نداشت.

28 02 2008
باران

آدم سیگار بکشه که پارکینسون نگیره بعد عوضش از سرطان ریه بمیره؟!

29 02 2008
Ayyoob Mirzaie

من که اصلا تو کتم نمیره چون پدر خودم هم سیگار میکشه و هم پارکینسون خفیف گرفته البته دلیل محکمی برای رد این مقاله نیست و لی من باور نکردم.
ضمنا اینکه میگن ترک سیگار از ترک هروئین سخت تره حرف مزخرفیه من 14 ماهه که سیگار نمیکشم! دیگه یادم رفته که یه روزی سیگاری بودم! زندگی بدون دود خیلی بیشتر حال میده! توی جلسات نیکوتینیهای گمنام NIA موفق به این کار شدم.

2 03 2008
nahid

وبلاگ زیبا و جالبی داری عزیز
به قول خودت باهاش حال میکنیم
به وبلاگم سر بزنی ما رو خوشحال می کنی اگه نظر هم بدی بیشتر ما رو خوشحال میکنی
ممنون دوست عزیز.

22 04 2008
سروش

من به شخصه تقریبا هر کاری که ازش لذت ببرم رو انجام میدم. فکر می کنم کیفیت زندگی مهمتر از کمیتشه. عمر کوتاه میشه که میشه. آدم زودتر سکته می کنه؟ بکنه. عوضش به جای اینکه تو یه عمر طولانی همش خودش رو محدود به قید و بند ها بکنه بهتره از زندگیش به نحوی لذت ببره. یک نمونه خیلی کوچیک همین سیگار. پسر وینستون مدیوم چیز جالبی شده.

3 07 2008
احمد

سلام
خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم یه نفر ÷یدا شده در مورد سیگار بنویسه
منم سیگاریم
روزی 10 نخ میکشم
بعضی وقتها هم بیشتر
فقط وینستون قرمز
خیلی با شعر گفتن جوره
مخصوصا شعر س÷ید

13 10 2008
ali

فقط وینیستون لایت

18 08 2009
مندال

مطلب جالب ندارين.فقط ملت رو سر كار ميذارين با اين سايتتون

9 09 2009
فرشاد

جيگرتو داش
دكتر شريعتي ميگه : برو بچس اهل دل(سيگاريارو ميگم) بيش تر تو فكر عرض زندگي هستن نه طول زندگي داش ….
يا حق .

29 07 2012
سروش

سلام بروبچ حرفاتون جالبه هرکی دوس داره به کشیدن سیگارش ادامه بده یه بهونه میاره اینم یه بهونس که بالا نوشته شده منم خودم 8 ساله سیگار میکشم ولی دوس دارم بزارمش کنار دیگه طرفشم نرم چون فقط حالمو میگیره انرژیمو تحلیل میبره + هزارتا ضرر دیگه. کاش یه سیگاری بیاد که بجای ضرر توش انواع ویتاوینا و کالریای مختلف باشه آدم سرحال و سر زنده بشه. ولی اینی که ما داریم میکشیم جز حالگیریو ضرر چیزی نداره ایشاا.. اونایی که این زهرمارو تولید میکنن درد بگیرن و نابودشن چه ایرانیش چه خارجیش شت …

پاسخی بگذارید

