متقلب كوچولو

29 09 2009

ديروز ديدم رضا نشسته پا تي وي كارتون مورد علاقه شو مي بينه: بر آب
رفته! گفتم خاله درس و مشقت چي ميشه؟ اول تكاليف بعد بازي.گفت همه رو انجام دادم!
خواهرمم تاييد كرد: تو مدرسه مشقاشو مي نويسه،گفتم مطمئني؟ آخه تكاليف
مهدشو هيچ وقت سر موقع انجام نميداد.مشكوك شدم،گفتم برو دفتر مشقتو
بيار،ديدم خيلي مرتب نوشته،همه نمراتم عالي.گفتم راستشو بگو رضا، اينا رو
تو ننوشتي ،نه؟ گفت خب به مامان نگي دادم دوستم خطي دويست تومن برام بنويسه!
امان از دست اين بچه.

کارها

Information

9 responses

29 09 2009
محمد

یا ابالفضل، راست می‌گی؟ چه گرون باز بوده طرف، یک کم نصیحتش کن که قبل از هر معامله‌ای حسابی باید چونه بزنه، شایدم اشتباه نوشتی، صفحه‌ای 200 تومن.

مدیر مدرسه‌ی خواهرم اینا می گفت که واسه اینکه بچه‌ها رو بترسونه گفته هرکی شلوغ کنه باید 100 تومن جریمه بده. می‌گه یه دختر اومد دفتر 200 تومن داد، گفتم این چیه، گفت من خواهرم شلوغ کردیم اینم پولش :))

29 09 2009
miniwal

پول که می دی به بچه همین میشه :دی
اون که 200 گرفته عجب ناقلایی بوده :))

30 09 2009
شبستان

من حاضرم با صد تومن بنویسم! بگو بیاد اینجا!

30 09 2009
رضا

جالب مینویسی
ادِد این مای فید ریدر

2 10 2009
مهديار كاظمي پور

سلام
جالبه
بيشتر آپ كني جذاب تر ميشه…
موفق باشي

2 10 2009
masood hedayati

دمش گرم مثل خودمه پس این بچه ها اینده دارن اساسی منم بچه بودم بعضی وقت ها با پول این چیزا بعضی وقت ها هم به زور کتک مجبور می کردم واسم بنویسن .

3 10 2009
doctor

مايه دار.بابا.

3 10 2009
پزشک

سلام من دانشجوی روز اول! پزشکی هستم یه مطلبی در رابطه با فایده سیگار نوشته بودی
خدا پدرتو بیامرزه خیلی بدردم خورد.استاد بهداشتمون گفته اگه کسی 3 تا تاثیر مثبت سیگار رو بگه آخر ترم مد نظرم قرارش میدم.
هر چی سرچ می کنم فایده سیگار باز ضررشو میاره.خبری چیزی درباره 2 تا دیگه نداری ؟
احتمالا ميخواد نشون بده سيگار فايده اي نداره!
متاسفم،اونم اتفاقي پيدا كردم،يه سرچي تو رفرنساش بكن.

3 10 2009
پزشک

راستی یه چیز دیگه من دنبال کتاب های پزشکی orginal هستم )pdf( اگه سایتی پیزی سراغ داری خواهش می کنم منو بی خبر نزارین

پاسخی بگذارید

