بررسی ارتباط بین احمدی نزاد و کابوس های شبانه!

21 10 2007

چند شب پیش کابوس وحشتناکی دیدم ! خواب دیدم که دریای بزرگی وسط اتاقم ایجاد شده بود! اونقدر نزدیک بود که آب سراسر اتاق رو گرفته بود،اما آرامشش منو متحیرکرد، تازه داشتم به دیدنش عادت می کردم که یک دفعه متوجه ی شکل ابرهای آسمان شدم،انگار شبیه صلیبی نورانی از آسمان به داخل آب فرود آمده بودند! نور و زیبایی صلیب چشمم را خیره کرد،در زیر صلیب سیاهی هایی بر روی آب شناور بودند که با سرعت به سوی من می آمدند،هر چه که نزدیک تر می شدند بر وحشت من افزوده می شد،بالاخره به قدری نزدیک شدند که به خوبی قابل دید بودند،با دیدن آن همه کشتی جنگی که از دور به شکل سیاهی دیده بودم یکه خوردم،انتظار نداشتم که همه ی آن ها به سوی خانه ی ما در حرکت باشند ،سراسیمه از کنار آب دور شدم،می خواستم از اتاق خارج شوم اما پشتم به دیوار بود و در روبه رو فقط آب بود و کشتی هایی که به سرعت به طرف من می آمدند، با وحشت از خواب پریدم! شکر خدا فقط خواب بود.

صبح که خوابم رو برای مادرم تعریف کردم،خندید،گفت شاید شب فیلم دزدان دریایی رو دیدی! اما فقط من نبودم که چنین خوابی دیده بودم،چندتن از رفقا هم طی چند شب گذشته کابوس های مشابه ای داشتند! تازه کاشف به عمل اومد که کابوس های مشابه ای نیز اخیراً خاطر اقوام و آشنایان را  آزرده است!! بعد کلی بحث وبررسی پیرامون علت کابوس ها ،بالاخره به این نتیجه رسیدیم که بین میزان بروز کابوس های شبانه و سخنرانی های احمدی نژاد رابطه وجود داشته است! به عبارت دیگر هر شبی که سخنرانی احمدی نژاد ازصداوسیما پخش شده میزان کابوس های افراد نیز افزایش پیدا کرده است. از این رو به تمامی اقوام و آشنایان توصیه کردیم که 6 ساعت قبل از خواب از مشاهده ی هر گونه عکس ، تصویر یا مصاحبه صداوسیما با رئیس جمهور خودداری کنند!!


کارها

Information

10 responses

21 10 2007
lukadium

بهتر نیست مدت 6 ساعت رو به ابد تغییر بدیم؟! 😉

21 10 2007
«محمد»

والا ما که بدی‌ای از شیخ محمود ندیدیم، به جان خودم! شما هم جو را مسموم نکن!

21 10 2007
javad33
21 10 2007
rooznote

1-آقا محمد شما شاید از اونایی هستی که از کوچه «شیخ محمود» گوجه میخرن.
2-لوکادیوم بهتر میگه, ابد بهتر از 6 ساعته
3-روزنت میگه:
اونروزی که محمود خزر ما رو به روس ها فروخت از یاد هیچکدوم از ما نمیره!؟بلاگرها باید همه بنویسیم که یکی به چهره های منفور کتاب تاریخ ایران اضافه شد.
کوچه باغ
همیشه سرسبز باشی و شبهای بی کابوسی داشته باشی
ممنون که جواب همه رو دادید!

21 10 2007
soboone

من نمیدونم چرا عاشق چهره مجذوب و دلربا و نورانی احمدی نژاد شدم راستی احساس میکنم من هم بتونم این خواب رو ببینم اگه اجازه بدی امرز با کمی تغییرات ببینمش مثلاً این دفعه ناخدایس کشتی رز،خل من(احمدی نژاد)
باشه و اون نور ها هم حلال بالا سر احمدی نژاد باشه و یه خورده ترسناکش بکنم ،اوم..اوم… آهان میتونه کوسه ها رو هم دور و بر کشتی داشته باشه و احمدی نژاد هم با یه پای شکسته بیاد دنبال سیریندیپیتی کج و کوله (حجازی ،آخه نمیدونم کی تیم دست این بزغاله داده) خلاصه رفسنجانی هم اون پسره که با سیریندیپیتی میگرده … خیلی دیگه سیاسی شد اگه بقیه رو بگم وبلاگت فیلتر میشه D: D:
🙂

21 10 2007
مسعود

قاصدک ! هان ، چه خبر آوردی ؟
از کجا ، وزکه خبر آوردی؟
خوش خبر باشی ، اما ، اما
گرد بام و در من
بی ثمر می گردی
انتظار خبری نیست مرا
نه زیاری ، نه زدیار و دیاری ، باری
برو آن جا که بود چشمی و گوشی با کس
برو آنجا که ترا منتظرند
قاصدک!
در دل من همه کورند و کرند
دست بردار از این در وطن خویش غریب
قاصدک تجربه های همه تلخ
با دلم می گوید
که دروغی تو، دروغ
که فریبی تو، فریب
قاصدک ! هان ، ولی … آخر …. ای وای !
راستی آیا رفتی با باد ؟
با توام ، آی ! کجا رفتی ؟ آی …!
راستی آیا جایی خبری هست هنوز ؟
مانده خاکستر گرمی جایی؟
در اجاقی – طمع شعله نمی بندم – خردک شرری هست هنوز؟
قاصدک !
ابرهای همه عالم شب و روز
در دل ام می گریند

21 10 2007
کمال

این طنز بود یا جدی؟
به جان خودم كاملاً جدي بود!

22 10 2007
کمال

من هم همین فکر رو می کردم،خوب شد جدی بود اگر با محمود جون شوخی کنی من ناراحت میشم. 😉 :دی
نمی دونم چرا به هر کس می گم قمی هستم یه مدتی در حالت چگونگی به سر میبره، یا من به بقیه ی قمی ها نمی خورم یا انتظار مردم از قمی ها چیز دیگه ایه یا یک حالت سوم
درباره ی آخوند هم باید بگم احتمالا یا استادتون شوخی می کرده، یا بچه های کلاس سر کا گذاشته بودندش. به ما که چیزی از این موهبت!!! نرسیده، 90%کسانی که من میشناسم هم همینطور هستند.

22 10 2007
کمال

در ضمن خط آخر پته ریزون رو که خوندید، کی پته تون رو روی وب می بینیم؟

سوال: اصلا این پته چی هست که می ریزند؟ شما که ریشه ی کلمات رو بررسی می کنی در این باره هم بنویس 😉 :دی

30 11 2007
endlesslove43

بچه ها اینقدر دکتر رو اذیت نکنید ، شوخی شوخی با همه چیز شوخی با محمود هم شوخی؟
بیچاره محمود که مادرزادی واسه دنیای طنز و خنده خلق شده!!! آره واقعاً چیکارش دارین بچه رو،عقده ای می شه ها:)

بیان دیدگاه